
Tájékoztató a személyes vevőszolgálatról
Kedves Vásárlóink!
Bizonyára emlékeztek rá, hogy a covid alatt másokhoz hasonlóan mi is bezárni kényszerültünk a személyes vevőszolgálatunkat, amit persze a tavalyi évben már újranyitottunk. Viszont meglepetten tapasztaltuk, hogy gyakorlatilag teljesen átálltatok az elektronikus és telefonos ügyintézésre és a személyes vevőszolgálatunk minden nap folyamatosan üresen pang és csak pang.
Ennek következtében cégünk azt a döntést hozta, hogy a személyes vevőszolgálatunkat az érdeklődés teljes hiánya miatt július 20-tól bezárjuk.
Az alábbiakban összeszedtük nektek, hogy milyen esetben hogyan és hol tudtok velünk kommunikálni, hogyan tudtok nálunk ügyeket intézni.
_______________________________________________________________________________________________________________
Garanciális javítás kizárólag XIAOMI termékek esetében
Vedd fel kérlek közvetlen a kapcsolatot a hivatalos Xiaomi szervizpartnerünkkel és kérd az ingyenes háztól házig szállítási szolgáltatást:
https://mobilfutar.tmx.hu/igenyles/gyartok/xiaomi/garancialis-javitasok
Itt tudod majd nyomonkövetni a javításra küldött termékek állapotát, és ugyanitt fogsz tudni érdeklődni is:
https://mobilfutar.tmx.hu/nyomonkovetes
_______________________________________________________________________________________________________________
Garanciális javítás NEM XIAOMI termékek (Poco, Roborock, Amazfit, Roidmi, Viomi, stb) esetében
Keresd kérlek közvetlenül ügyfélszolgálatunkat és ingyen elhozzuk, majd visszaszállítjuk a terméket.
https://xiaomishop.hu/ugyfelszolgalati-urlap
Telefonszám: +36 1 510 0131
_______________________________________________________________________________________________________________
Elállás esetén, kérlek szintén vevőszolgálatunkat keresd.
Az alábbi linken néhány adat megadásával könnyedén megteheted elállási nyilatkozatodat és már kész is vagy.
https://xiaomishop.hu/ugyfelszolgalati-urlap
De persze kereshetsz minket telefonon is.
Telefonszám: +36 1 510 0131
Az előzetes emailes vagy telefonos egyeztetés után a következő címre tudod visszajuttatni a terméket futárral vagy személyesen.
ILogistic Kft.
Duna Ház Üzletközpont
1095 Budapest Boráros tér 7. Fsz.
Nyitvatartás:
hétfő - péntek 12:00-19:00
szombat 10:00-15:00