
Xiaomishop Garanciafutár
2021 őszén webáruházunkban bevezettük a Xiaomishop Garanciafutár szolgáltatásunkat, amely lehetővé teszi regisztrált vásárlóink számára a megvásárolt termékeik elállás vagy garanciális problémák miatti ingyenes visszaküldését. A szolgáltatás igénybevételének egyetlen feltétele a regisztrált felhasználói fiók, mert a futárkérés folyamata csak innen indítható.
A futárkérés folyamata igen egyszerű, a következő lépésekből áll:
- a felhasználó fiókba történő belépés után, a jobb oldali menüsor “Rendeléseim” menüpontjára kattintva láthatók az adott fiókhoz tartozó rendelések,
- kiválasztjuk azt a rendelést, amelyben a visszaküldeni kívánt termék található, és a jobb oldalon található “Megnézem” gombra kattintva megnyitjuk az adott rendelés részletes nézetét,
- megkeressük a visszaküldeni kívánt terméket, majd a jobb oldalán található jelölőnégyzetet bepipálva kijelöljük,
- a részletező alatti a “Kijelölt termékek visszaküldése” gombra kattintva megnyílik egy új oldal, ahol
- megadjuk a visszaküldés okát és részleteit, majd kiválasztjuk, hogy személyesen kívánjuk visszavinni a terméket vagy élünk az ingyenes futár küldés lehetőségével,
- ha ezt az utóbbi lehetőséget választjuk, akkor adjuk meg a kívánt csomagfelvételi napot, amikor várjuk majd a futárt, ellenőrizzük le a címadatokat és mentsük el a kérést - kérjük, figyelmesen válassza ki a csomagfelvételi napot, mert a rendszer egy adott rendelésben szereplő egy adott termékre maximum két alkalommal engedi a futár kérést! Ha valamilyen okból további futárkérésre lenne szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!
Ezután a következő történik majd:
A kiválasztott napon a futárszolgálat munkatársa a megadott címen át fogja venni a csomagot. A csomagfelvételi nap előtti napon a futárszolgálat e-mail értesítőt küld, majd a csomagfelvétel napján is, így biztosan nem fogja elfelejteni!
A visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesse az alábbi lépéseket:
- Tegye vissza a terméket az eredeti csomagolásában a csomagba. (Kérjük, amennyiben megsérült, széttépte vagy már kidobta az eredeti csomagolást, használjon egy másik dobozt, zacskót vagy csomagolóanyagot! A lényeg, hogy a visszaküldött termék precízen be legyen csomagolva és le legyen zárva). Lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja, mert az biztosítja a legjobb védelmet a termék számára.
- Amennyiben elállás miatt küldi vissza a terméket, kérjük helyezze el a csomagban (vagy hozza magávall) a kitöltött elállási nyilatkozatot (megtalálja az ÁSZF-ben vagy a Fiókjában). Ha meghibásodás miatt küldi vagy hozza vissza a terméket, akkor a hiba lehető legalaposabb leírását kérjük a csomagban elhelyezni! Kérjük, a csomagoláson tüntesse fel a hivatkozási számot vagy az eredeti rendelési azonosítót, hogy a rendelést egyértelműen be tudjuk azonosítani.
- Zárja le a csomagot. Nagyobb papírdoboz esetén csak egyszerűen zárja le valamilyen ragasztószalaggal.
- A megadott napon a futár átveszi Öntől a csomagot. A futárnak nem kell fizetni, a visszaküldés ingyenes, csupán egy aláírással kell igazolni, hogy átadta a csomagot. A csomagra nem kell címzés, a futárnál lesz egy címke, azt fogja ráragasztani a csomagra, az alapján tudják hozzánk eljuttatni. Más teendő nincs.
Elállás esetén az összeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, átutalással térítjük meg, ezért kérjük, hogy amennyiben utánvéttel rendelte meg a terméket, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, adja meg a hivatkozási számát és azt a számlaszámot, amelyre visszautalhatunk. Kérjük ügyeljen arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldje vissza, amilyenben kapta őket.
Ha nem elállásról, hanem garanciális ügyintézésről van szó, akkor a visszaküldött termék átvételét követően a szervizünk fogja majd keresni Önt a további teendőket illetően.