Megváltozott személyes ügyfélszolgálatunk nyitvatartása
Kedves Vásárlóink!

Személyes ügyfélszolgálatunk nyitvatartása 2022. április 19-től az alábbiak szerint változik:
Munkanapokon:

  • Hétfő:      8:00 - 11:00
  • Szerda: 14:00 - 18:00 
  • Péntek: 12:00 - 16:00

Az elállásos termékeket postai úton is el tudják juttatni.
Címünk: e-helpdesk Kft. 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. fsz. 39.


Megértésüket köszönjük!


Xiaomishop Csapat


  • Akciós termékek
Xiaomishop

Kedves Ügyfeleink!  Tájékoztatunk benneteket, hogy megváltozott szervizfutár szolgáltatásunk.  A jövőben a mobilfutár szolgáltatást használhatjátok garanciális, vagy fizetős javítás igénybevételére. További információt ide kattintva olvashattok

Xiaomishop
  • Xiaomi telefonok
    • Xiaomi 12XMár 269 990 Ft -tól
    • Xiaomi 12Már 339 990 Ft -tól
    • Xiaomi 12 ProMár 449 990 Ft -tól
    • Xiaomi 11 Lite 5G NEMár 149 990 Ft -tól
    • Xiaomi 11TMár 199 990 Ft -tól
    Tovább
  • Redmi telefonok
    • Redmi Note 11Már 79 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11SMár 104 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11 ProMár 139 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11 Pro 5GMár 159 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11 Pro+ 5GMár 179 990 Ft -tól
    Tovább
  • Okosotthon
    • Xiaomi robotporszívókMár 69 990 Ft -tól
    • LégtisztítókMár 49 990 Ft -tól
    • Mi ventilátorMár 29 990 Ft -tól
    • Biztonsági kamerákMár 10 990 Ft -tól
    • VilágításMár 2 390 Ft -tól
    Tovább
  • Okoseszközök
    • Xiaomi Pad 5Már 39 990 Ft -tól
    • Mi TVMár 17 990 Ft -tól
    • Mi MonitorMár 14 990 Ft -tól
    • Háztartási kisgépekMár 4 990 Ft -tól
    • Wi-Fi routerek, jelerősítőkMár 4 990 Ft -tól
    Tovább
  • Audio
    • Xiaomi Buds 3Már 44 990 Ft -tól
    • Xiaomi Buds 3T ProMár 59 990 Ft -tól
    • Redmi Buds 3 LiteMár 8 490 Ft -tól
    • Redmi Buds 3Már 13 990 Ft -tól
    • Redmi Buds 3 ProMár 19 990 Ft -tól
    Tovább
  • Lifestyle
    • Vezeték nélküli porszívókMár 13 990 Ft -tól
    • SzépségápolásMár 11 990 Ft -tól
    • OkosórákMár 15 990 Ft -tól
    • AktivitásmérőkMár 13 990 Ft -tól
    • Elektromos rollerekMár 129 990 Ft -tól
    Tovább
  • Kiegészítők
    • Mi Band 5/6 pántokMár 1 490 Ft -tól
    • TöltőkMár 7 490 Ft -tól
    • Elektromos roller kiegészítőMár 17 990 Ft -tól
    • Robotporszivó kiegészítőkMár 3 990 Ft -tól
    • Légtisztító kiegészítőkMár 7 990 Ft -tól
    Tovább
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Általános Szerződési Feltételek ( ÁSZF )
    • Áruhitel tájékoztató
    • Cookie tájékoztató
    • Hűségpont szabályzat
    • Tudnivalók a garanciáról
    • Szállítási információk
    • Fizetési információk
    • Impresszum
    • Küldj nekünk üzenetet!
  • Fiókom
  • 0Kosár
  • Kezdőlap
  • Bejegyzések
  • Xiaomishop Garanciafutár
Xiaomishop Garanciafutár
Írta: Xiaomishop Létrehozva: 2021-11-26

Xiaomishop Garanciafutár

2021 őszén webáruházunkban bevezettük a Xiaomishop Garanciafutár szolgáltatásunkat, amely lehetővé teszi regisztrált vásárlóink számára a megvásárolt termékeik elállás vagy garanciális problémák miatti ingyenes visszaküldését. A szolgáltatás igénybevételének egyetlen feltétele a regisztrált felhasználói fiók, mert a futárkérés folyamata csak innen indítható.

A futárkérés folyamata igen egyszerű, a következő lépésekből áll:

  1. a felhasználó fiókba történő belépés után, a jobb oldali menüsor “Rendeléseim” menüpontjára kattintva láthatók az adott fiókhoz tartozó rendelések,
  2. kiválasztjuk azt a rendelést, amelyben a visszaküldeni kívánt termék található, és a jobb oldalon található “Megnézem” gombra kattintva megnyitjuk az adott rendelés részletes nézetét,
  3. megkeressük a visszaküldeni kívánt terméket, majd a jobb oldalán található jelölőnégyzetet bepipálva kijelöljük,
  4. a részletező alatti a “Kijelölt termékek visszaküldése” gombra kattintva megnyílik egy új oldal, ahol
  5. megadjuk a visszaküldés okát és részleteit, majd kiválasztjuk, hogy személyesen kívánjuk visszavinni a terméket vagy élünk az ingyenes futár küldés lehetőségével,
  6. ha ezt az utóbbi lehetőséget választjuk, akkor adjuk meg a kívánt csomagfelvételi napot, amikor várjuk majd a futárt, ellenőrizzük le a címadatokat és mentsük el a kérést - kérjük, figyelmesen válassza ki a csomagfelvételi napot, mert a rendszer egy adott rendelésben szereplő egy adott termékre maximum két alkalommal engedi a futár kérést! Ha valamilyen okból további futárkérésre lenne szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal!

Ezután a következő történik majd:

A kiválasztott napon a futárszolgálat munkatársa a megadott címen át fogja venni a csomagot. A csomagfelvételi nap előtti napon a futárszolgálat e-mail értesítőt küld, majd a csomagfelvétel napján is, így biztosan nem fogja elfelejteni!
 

A visszaküldeni kívánt csomag elkészítéséhez kérjük kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Tegye vissza a terméket az eredeti csomagolásában a csomagba. (Kérjük, amennyiben megsérült, széttépte vagy már kidobta az eredeti csomagolást, használjon egy másik dobozt, zacskót vagy csomagolóanyagot! A lényeg, hogy a visszaküldött termék precízen be legyen csomagolva és le legyen zárva). Lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja, mert az biztosítja a legjobb védelmet a termék számára.
  2. Amennyiben elállás miatt küldi vissza a terméket, kérjük helyezze el a csomagban (vagy hozza magávall) a kitöltött elállási nyilatkozatot (megtalálja az ÁSZF-ben vagy a Fiókjában). Ha meghibásodás miatt küldi vagy hozza vissza a terméket, akkor a hiba lehető legalaposabb leírását kérjük a csomagban elhelyezni! Kérjük, a csomagoláson tüntesse fel a hivatkozási számot vagy az eredeti rendelési azonosítót, hogy a rendelést egyértelműen be tudjuk azonosítani.
  3. Zárja le a csomagot. Nagyobb papírdoboz esetén csak egyszerűen zárja le valamilyen ragasztószalaggal.
  4. A megadott napon a futár átveszi Öntől a csomagot. A futárnak nem kell fizetni, a visszaküldés ingyenes, csupán egy aláírással kell igazolni, hogy átadta a csomagot. A csomagra nem kell címzés, a futárnál lesz egy címke, azt fogja ráragasztani a csomagra, az alapján tudják hozzánk eljuttatni. Más teendő nincs.

Elállás esetén az összeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, átutalással térítjük meg, ezért kérjük, hogy amennyiben utánvéttel rendelte meg a terméket, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, adja meg a hivatkozási számát és azt a számlaszámot, amelyre visszautalhatunk. Kérjük ügyeljen arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldje vissza, amilyenben kapta őket.


Ha nem elállásról, hanem garanciális ügyintézésről van szó, akkor a visszaküldött termék átvételét követően a szervizünk fogja majd keresni Önt a további teendőket illetően.

Információk

  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
  • Tudnivalók a garanciáról
  • Cookie tájékoztató
  • Hűségpont szabályzat
  • Szállítási információk
  • Fizetési információk
  • Impresszum

Fiókom

  • Fiókom
  • Kívánságlista
  • Rendelések nyomonkövetése

Kapcsolat

  • 1107 Budapest, Ceglédi u. 1-3.
  • Ügyfélszolgálat nyitvatartása:
    Hétfő
    : 8:00 - 11:00
    Szerda: 14:00 - 18:00
    Péntek: 12:00 - 16:00
  • Tel.: +36 1 510 0131
    Hívható: H - P: 10:00 - 17:00
  • Üzenet az ügyfélszolgálatnak

Miért vásárolj a Xiaomishopon
Raiffesen hűségprogram

Ha nem akarsz várni, és most szeretnéd az álmaid tárgyát, akkor megvásárolhatod részletre is!

OTP Áruhitel
Bisnode tanusitvany
Árukereső.hu
Több mutatása Kevesebb mutatása
© 2022 - Yamoto Magyarország Kft. Minden jog fenntartva.
A Weboldalon található mindennemű tartalom a Weboldal üzemeltetőinek szellemi tulajdonát képezi és a Weboldal üzemeltetői előzetes írásbeli engedélye nélkül sem online, sem nyomtatott formában nem használható fel.