A garanciáról
JAVÍTÁSI IGÉNY LEADÁSÁHOZ KÉRJÜK KERESSE FEL ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT
A GARANCIÁRA VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
Az érvényes szabályozás szerint az általunk forgalmazott eszközökre általánosan érvényes a kellékszavatosságra vonatkozó szabályozás (természetes személy vásárlók számára 2 év, nem természetes személy vásárlók részére 1 év). A kellékszavatosság mellett, a 10.000- forintot meghaladó eladási árú termékeinkre jótállás is vonatkozik, melynek időtartama a vásárlási ártól függően 2-3 év.
A KÖTELEZŐ JÓTÁLLÁSRA VONATKOZÓ TUDNIVALÓK
A Xiaomishop webáruház az általa forgalmazott termékekre és azok tartozékaira (továbbiakban: a "Termék") a vásárlás dátumától számított az alább megjelölt határidőig jótállást vállal.
Kötelező jótállás
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint:
- 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
MIRE NEM VONATKOZIK A JÓTÁLLÁS?
A kötelező illetve szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek. A jótállás nem terjed ki, többek között, az alábbi hibákra vagy károkra:
- a termék rendeltetésének nem megfelelő illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra és károkra;
- a helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra és a nem kompatibilis eszközökhöz történő rákötés esetén;
- a helytelen kipróbálásból, használatból, karbantartásból, üzembehelyezésből, módosításból, jogosulatlan vagy módosított, illetve megváltoztatott szoftver-alkalmazásból eredő hibákra vagy károkra;
- az antenna károsodására vagy törésére, kivéve, ha azt anyag- vagy gyártási hiba okozta;
- azokra a termékekre, amelyeket nem a kijelölt szervizben szereltek szét, és javítottak meg;
- a mobiltelefon szolgáltatás terjedelmével, lefedettségével, elérhetőségével, minőségével vagy a mobil szolgáltató által üzemeltetett rendszer működéséből eredő károkra és hibákra;
- nedvesség, folyadék vagy élelmiszer következtében jelentkező hibákra és károkra;
- a termék vezérlőegységéhez tartozó vezeték megnyúlására, a letört modemfülre;
- a rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra vagy egyéb károsodásokra a készülék felületén, a bőr- és egyéb tokokra;
- az ideiglenes jelleggel bérelt vagy használatba kapott termékekre;
- a rendszeres karbantartás vagy a rendeltetésszerű használat során elkopott alkatrészekre.
TARTOZÉKOKKAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
Minden általunk forgalmazott tartozékra a főtermékre vonatkozó feltételek szerinti garanciát vállaljuk.
AKKUMULÁTORRAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
Az akkumulátorokra a főtermékre vonatkozó szavatossági és jótállási szabályok szerinti időtartamra vállaljuk a garanciát. Ez kellékszavatosság esetében 2 év, a kötelező jótállás esetén pedig az eladási ártól függően 2-3 év. Akkumulátorának élettartamát hosszabb ideig megőrizheti, ha a készüléket nem hagyja teljesen lemerülni. Ha készüléke töltöttsége 20% alá csökken, töltse fel! (Készüléktől függően egy ilyen töltési ciklus minimum 2,5 óra, de akár 8 órát is igénybe vehet.) Az akkumulátor teherbírását rendkívül befolyásolják a termékhasználati szokások: például egy telefon akár 4-5 napot is működhet egy feltöltéssel, míg ugyanez a készülék folyamatos telefonálás, zenelejátszás vagy internetezés mellett órák alatt lemerülhet. Ugyancsak befolyásolja a hőmérséklet, illetve a páratartalom is a készülék akkumulátorának teljesítményét (legtöbbet 23-26 °C-on bír). Ezen információk termékenként és modellenként változhatnak. Az akkumulátorok természetes kapacitáscsökkenése nem garanciális hiba!
A GARANCIÁRA VONATKOZÓ EGYÉB TUDNIVALÓK
A garanciális igény a garanciális időn belül a vásárlási számlával érvényesíthető. A garanciális idő alatt a Xiaomishop webáruház külön díj felszámítása nélkül, a hibás teljesítés kizárólagos jóvátételeként, saját döntése szerint, vagy megjavítja, vagy kicseréli a hibásnak bizonyult terméket. A szabályozás által előírt kivételektől eltekintve, a Xiaomishop webáruház semmilyen körülmények között sem vállal felelősséget a termék meghibásodása által okozott károkért, illetve az adatvesztésért, továbbá nem vonható felelősségre a hibás termék használatából, illetve a termék használatának kieséséből eredő, előre nem látható vagy következményes károkért - beleértve többek között, de nem kizárólagosan az elmaradt hasznot és a nem vagyoni károkat, így az esetleges a használati-, idő-, vagy adatvesztést, a kényelmetlenséget, a kereskedelmi veszteséget, a kiesett nyereséget vagy megtakarítást.
A JAVÍTÁSRÓL
A javítási idő az átvételtől számított max. 30 munkanap. A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem tudunk. A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenhet. Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (idegen szoftver, helytelen kezelés, vírus okozta), úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel és/vagy a javítást elutasítsa. A meghibásodott készülék visszajuttatásával kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az info@xiaomishop.hu címen vagy az ügyfélszolgálati űrlap segítségével! A jótállási igény érvényesítésének nem feltétele a termék csomagolásának megőrzése, vagyis a csomagolás hiányában is érvényesíthető a jótállási igény. Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe eljuttatni, eredeti csomagolásban, tartozékokkal.
Márkaszervizek
Kiemelt márkáink
Márka | Szerviz | Cím | Tel | Web | |
---|---|---|---|---|---|
Amazfit | Bravophone Kft. | +36204927178 | szerviz@bravophone.com | bravophone.com/kapcsolat.html | |
Amazfit | WayteQ Europe Kft. | 1097 Budapest, Gubacsi út 6. | +3614451222 | szerviz@wayteq.eu | www.wayteq.eu/hu/kapcsolat |
Amazfit | Xiaomi szerviz | 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15. | +36702075801; +36303344332 | info@xiaomiszerviz.hu | xiaomiszerviz.hu/kapcsolat/ |
Roborock | Xiaomi szerviz | 1136 Budapest, Hegedűs Gyula utca 15. | +36702075801;+36303344332 | info@xiaomiszerviz.hu | xiaomiszerviz.hu/kapcsolat/ |
Xiaomi | TMX Mobile Solution Szerviz Kft. | 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/b | +3615858381 | info@tmx.hu | tmx.hu/contact |
Xiaomi TV | Bravophone Kft. | +36204927178 | szerviz@bravophone.com | bravophone.com/kapcsolat.html |