Megváltozott személyes ügyfélszolgálatunk nyitvatartása
Kedves Vásárlóink!

Személyes ügyfélszolgálatunk nyitvatartása 2022. április 19-től az alábbiak szerint változik:
Munkanapokon:

  • Hétfő:      8:00 - 11:00
  • Szerda: 14:00 - 18:00 
  • Péntek: 12:00 - 16:00

Az elállásos termékeket postai úton is el tudják juttatni.
Címünk: e-helpdesk Kft. 1107 Budapest, Ceglédi út 1-3. fsz. 39.


Megértésüket köszönjük!


Xiaomishop Csapat


  • Akciós termékek
Xiaomishop

Kedves Ügyfeleink!  Tájékoztatunk benneteket, hogy megváltozott szervizfutár szolgáltatásunk.  A jövőben a mobilfutár szolgáltatást használhatjátok garanciális, vagy fizetős javítás igénybevételére. További információt ide kattintva olvashattok

Xiaomishop
  • Xiaomi telefonok
    • Xiaomi 11 Lite 5G NEMár 149 990 Ft -tól
    • Xiaomi 11TMár 179 990 Ft -tól
    • Xiaomi 12XMár 269 990 Ft -tól
    • Xiaomi 12 ProMár 449 990 Ft -tól
    • Xiaomi 12
    Tovább
  • Redmi telefonok
    • Redmi Note 11Már 79 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11SMár 114 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11 ProMár 139 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11 Pro 5GMár 159 990 Ft -tól
    • Redmi Note 11 Pro+ 5GMár 179 990 Ft -tól
    Tovább
  • Okosotthon
    • Xiaomi robotporszívókMár 69 990 Ft -tól
    • LégtisztítókMár 49 990 Ft -tól
    • Biztonsági kamerákMár 10 990 Ft -tól
    • VilágításMár 2 390 Ft -tól
    • Szenzorok, kapcsolókMár 3 990 Ft -tól
    Tovább
  • Okoseszközök
    • Xiaomi Pad 5Már 39 990 Ft -tól
    • Mi TVMár 17 990 Ft -tól
    • Mi MonitorMár 14 990 Ft -tól
    • Háztartási kisgépekMár 4 990 Ft -tól
    • Wi-Fi routerek, jelerősítőkMár 4 990 Ft -tól
    Tovább
  • Audio
    • Xiaomi Buds 3Már 44 990 Ft -tól
    • Xiaomi Buds 3T ProMár 59 990 Ft -tól
    • Redmi Buds 3 LiteMár 8 490 Ft -tól
    • Redmi Buds 3Már 13 990 Ft -tól
    • Redmi Buds 3 ProMár 19 990 Ft -tól
    Tovább
  • Lifestyle
    • Vezeték nélküli porszívókMár 13 990 Ft -tól
    • SzépségápolásMár 11 990 Ft -tól
    • OkosórákMár 15 990 Ft -tól
    • AktivitásmérőkMár 13 990 Ft -tól
    • Elektromos rollerekMár 129 990 Ft -tól
    Tovább
  • Kiegészítők
    • Mi Band 5/6 pántokMár 1 490 Ft -tól
    • TöltőkMár 7 490 Ft -tól
    • Elektromos roller kiegészítőMár 17 990 Ft -tól
    • Robotporszivó kiegészítőkMár 3 990 Ft -tól
    • Légtisztító kiegészítőkMár 7 990 Ft -tól
    Tovább
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Általános Szerződési Feltételek ( ÁSZF )
    • Áruhitel tájékoztató
    • Cookie tájékoztató
    • Hűségpont szabályzat
    • Tudnivalók a garanciáról
    • Szállítási információk
    • Fizetési információk
    • Impresszum
    • Küldj nekünk üzenetet!
  • Fiókom
  • 0Kosár
  • Kezdőlap
  • Bejegyzések
  • Összefoglaló a Xiaomishop 3 év garijáról - Vásároljunk tudatosan!
Összefoglaló a Xiaomishop 3 év garijáról - Vásároljunk tudatosan!
Írta: Xiaomishop Létrehozva: 2021-12-27

Összefoglaló a Xiaomishop 3 év garijáról - Vásároljunk tudatosan!

Üdvözöljük a kedves látogatókat.

Magyarország azon országok közé tartozik, ahol a vásárlók védelme nagyon erős és több garanciális lehetősége is van. Azonban a garanciának több típusa van és ezért szeretnénk tiszta vizet önteni a pohárba. Szeretnénk, ha Nektek is lenne egy tiszta képe arról, mi is számít garanciának és mi nem. Ebben a cikkben erről nyújtunk egy rövidebb, leegyszerűsített tájékoztatót. Amennyiben több információra van szükségetek, vagy szeretnétek részletesebben elmerülni a témában látogassatok el erre a linkre.

Először is kezdjük azzal, hogy mi az a garancia: a garancia egy olyan papír, amit az eladó állít ki és ezzel egy ígéretet tesz arra, hogy amennyiben a termék meghibásodik bizonyos időn belül akkor Ő fellelőséget vállal érte.

A garanciának tehát több fajtája van. Lássuk, hogy ki, mikor, kinek, milyen feltételekkel vállal felelősséget a termékért.

  • Gyártói garancia: ez alatt két garanciatípust is érthetünk: gyártó önkéntes jótállása és termékszavatosság. A cél azonban azonos: ha a termékre még érvényes a garancia, de a kereskedő, akitől vásároltunk időközben „eltűnt” akkor a gyártót (hazai képviselet) meg tudjuk keresni garanciaproblémánkkal. FONTOS: mindkét esetben csak akkor érvényes a gyártói garancia, ha hivatalos partnertől vásároltunk.
    • Gyártói önkéntes jótállás (Warranty Card): a gyártó megszabja a saját feltételeit a garancia szolgáltatás kapcsán. A vásárlónak (vagyis Nektek) kell bizonyítani a meghibásodást. A feltételek termékenként változhatnak, nem feltétlenül egységesek.
    • Termékszavatosság: Fixen két év és nem a vásárlástól számítva, hanem a forgalmazás kezdetétől él. Itt is a vásárlónak kell bizonyítani a hibát.
  • Kellékszavatosság: 2 évre szól, de ezt a kereskedőnél kell érvényesíteni. Az első fél évben a kereskedőnek (vagyis Nekünk) kell bizonyítania a hibát, utána a vásárlónak. Céges vásárlás esetén csak 1 év jár és végig a cégnek kell bizonyítani a hibát. FONTOS: egyszerre nem lehet termék és kellékszavatosságot érvényesíteni
  • Kötelező jótállás: ez egy sávos rendszer, ami 1-3 év között terjed ki a termék árától függően. Végig a kereskedő bizonyítja, hogy a termék hibás, vagy sem. FONTOS: céges vásárlásokra egyáltalán NINCS kötelező jótállás.
  • Önkéntes jótállás: A kereskedő saját feltételeket szab és így vállal garanciát. Ez gyakorlatilag minden lehet (a kötelező jótálláson felül természetesen).
    • Nálunk a Xiaomishopnál is erről van szó: 10000 Ft feletti termékekre 3 év garanciát vállalunk, ahol végig Nekünk kell bizonyítani, hogy a termék hibás volt. Továbbá a 3 év garancia céges vásárlók számára is elérhető. Cserébe viszont csak a weboldalon regisztrált vásárlók vehetik igénybe (ha csak rendelés után regisztráltál az utolsó rendelésedre érvényesítheted már a garanciát).

További hasznos fogalmak:

  • Elállás: sokan tudják, hogy online vásárlás esetén 14 napig van lehetőséged jelezni az elállási szándékodat. Sokan azonban nem tudják, hogy az értékcsökkenést is figyelembe kell venni. Ez annyit tesz, hogy a terméket a vásárló kipróbálhatja, de ami azon túl megy (vagy valamit eltűntet az eredeti csomagolásból) már értékcsökkenés és ezt a vásárló fizeti.
    • Pl.: telefont kibontjuk és leszedjük a fóliát. Ha a fóliát úgy szedjük le, hogy utána nem lehet visszarakni úgy, ahogy az eredeti csomagolásban volt (pl. elszakad, vagy kidobjuk), akkor az már értékcsökkenés.
  • 3 napos cseregarancia: a vásárlástól számított 3 munkanapon belül a vásárlónak be kell jelentenie a csere igényét. A szerviz vizsgálja meg a terméket. Amennyiben a hiba akadályozza a terméket a rendeltetésszerű használatban, akkor igényelhető a cseregarancia. Más esetben és céges vásárlás esetében NINCS erre lehetőség.

Köszönjük a figyelmes olvasást, reméljük sikerült átláthatóan leírni a garanciális folyamatokat és így még tudatosabban tudtok vásárolni.

Ha kérdésetek van a Xiaomishop garanciájával kapcsolatban forduljatok bizalommal a vevőszolgálatunkhoz (+3615100131), illetve ha részletesebb információra van szükség, akkor a már említett linket mindenképp keressétek fel.

Információk

  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
  • Tudnivalók a garanciáról
  • Cookie tájékoztató
  • Hűségpont szabályzat
  • Szállítási információk
  • Fizetési információk
  • Impresszum

Fiókom

  • Fiókom
  • Kívánságlista
  • Rendelések nyomonkövetése

Kapcsolat

  • 1107 Budapest, Ceglédi u. 1-3.
  • Ügyfélszolgálat nyitvatartása:
    Hétfő
    : 8:00 - 11:00
    Szerda: 14:00 - 18:00
    Péntek: 12:00 - 16:00
  • Tel.: +36 1 510 0131
    Hívható: H - P: 10:00 - 17:00
  • Üzenet az ügyfélszolgálatnak

Miért vásárolj a Xiaomishopon
Raiffesen hűségprogram

Ha nem akarsz várni, és most szeretnéd az álmaid tárgyát, akkor megvásárolhatod részletre is!

OTP Áruhitel
Bisnode tanusitvany
Árukereső.hu
Több mutatása Kevesebb mutatása
© 2022 - Yamoto Magyarország Kft. Minden jog fenntartva.
A Weboldalon található mindennemű tartalom a Weboldal üzemeltetőinek szellemi tulajdonát képezi és a Weboldal üzemeltetői előzetes írásbeli engedélye nélkül sem online, sem nyomtatott formában nem használható fel.