Szállítási információk

Kizárások:

Az alábbi szállítási feltételek a xiaomishop.hu weboldalon keresztül értékesített termékekre vonatkoznak, amennyiben a megrendelt termék(ek) kiszállítási címe Magyarország közigazgatási határán belül található. Külföldre történő szállítási igény esetén kérjük, mindenképpen egyeztessen az ügyfélszolgálatunkkal!

 

Szállítási határidők:

 

Személyes átvétel:

A megrendelt termékek személyes átvételére egyelőre nem tudunk lehetőséget biztosítani - ezért ez az opció nem is választható a megrendelési folyamat során. Kivételes esetben és korlátozott idősávban természetesen meg tudjuk oldani, de a körülményeink egyelőre nem teszik lehetővé átvételi pont létesítését irodánkban.  A félreértések elkerülése érdekében kérjük, ilyen igény esetén mindenképpen egyeztessen az ügyfélszolgálatunkkal!

 

Futárszolgálattal történő szállítás esetén:

Amennyiben a megrendelt termékből azonnal elérhető raktárkészlettel rendelkezünk, a hozzánk beérkező rendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon átadjuk az Express One (régebbi nevén: Trans-o-flex) futárszolgálatnak. Bizonyos ritka esetekben előfordulhat, hogy az átadásra csak később kerül sor, ilyenkor az átfutási idő akár 3-10 munkanap is lehet.  Ezekben az esetekben az érintett megrendelőket a várható szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.

A szállítás kizárólag munkanapokon 8-16 óra közötti intervallumban történik, pontos időmegjelölés nélkül.

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. A második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag visszaszállításra kerül. Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a futárszolgálat maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig), ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül – visszaszállítja a logisztikai szolgáltatónkhoz. Átvétel megtagadása esetén a futárszolgálat nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a feladónak. A csomag ellenértékét a futárnak kell átadni kézbesítéskor. Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről!